torsdag 15 februari 2007

EXTREMT GOTISK





What the fuck? När jag står i och botaniserar i videohyllan får jag syn på detta fodral. "Extremt gotisk". Va fan menar dom med det. Om jag inte har förstått det hela helt fel så ska väl fodralet locka konsumenten till att hyra filmen... "Extremt gotisk". Okej, om det står typ "Mästerverk" eller "Intensiv underhållning", det förstår jag kan väcka nyfiket. Men jag kan inte minnas att jag någonsin har gått till videobutiken och tänkt "fan va jag är sugen på en extremt gotisk film idag". Då kan man fråga sig vem den här filmen vänder sig till? Folk som gillar goth... extremt stor målgrupp eller? Det är nästan så att man hade köpt det slitna citatet "nervkittlande nagelbitare" i det här läget. Men bara nästan. Så grattis alla gother. Nu har ni en alldeles egen film att mysa till i vintermörkret.

Två andra som går bort är "1a på biotoppen i USA" och "Årets bästa film"

Inga kommentarer: