torsdag 22 februari 2007

Kan inte släppa "onanidansen"

Jag kan inte sluta att tänka på "onanidansen" som tydligen mat-Tina och Ernst Kirshstiger (stavas det så) ska bjuda på under schlagersmörjan i helgen. Allt detta enligt Expressen. Jag tvingas alltså titta på skiten bara för att få reda på vad "onanidans" innebär. Jag frågade Cricko mittemot mig på jobbet vad hon trodde det var. "Vem fan vet" fick jag till svar. Det spekuleras hårt just nu. Hur jag än försöker kan jag inte komma på vad fan det är. Måste veta måste veta nuuu. Kan det ha nåt med After Dark att göra kanske? Transorna ställer ju upp med en låt som heter "(Åh) När ni tar saken i egna händer". Bisarrt! Magnus Uggla ställer upp med "För kung och fosterland". Låter det förutsägbart? Den nyckläckta artisten (servitrisen) Verona med silikonpattar gör oxå debut med låten "La musica". Slår vad om att det är nåt latinotjafs. Jag är så trött på etnogegga och latinorhytmer. Hur kan man tävla i dålig musik. Tävlingsupplägget ser ut typ så här - Den bästa av de sämsta låtarna vinner... eller nåt sånt. Fast jag måste ändå krypa till korset och erkänna att jag tycker det är rätt underhållande.

Inga kommentarer: