torsdag 7 juni 2007

Inga bilder

Min telefon har gått sönder. Den bara slutade fungera... bara sådär. Jag känner mig så svårt handikappad utan min telefon. Jag har visserligen lånat en sur lur av märket Motorola. "Hello moto", säger den när jag sätter på den. Den är ful och kan inte blogga. Den har inte ens alarm. Det betyder att jag också måste skrammla fram en väckarklocka under de två veckor som min telefon är på lagning. Väckarklocka! Det måste vara ett av dessa ord som är på väg att försvinna. Det värsta av allt är att ALLA mina nummer är borta. Nummer som jag inte ens visste att jag hade kanske. Vänner, jobb. Alla bilder. Skitjobbigt. Så om någon som läser detta skulle få för sig att messa mig. Skriv med namn. Annars blir jag förvirrad och skriver tillbaks... - säger vem?

Igår tog vi ett stort kliv mot alperna. 5-0 är sjukt bra siffror. Sverige lekte med Islänningarna. Och jag funderar på att redan nu boka flygbiljetter till nästa sommar... och köpa mig ett par lederhosen... kanske en sejdel i form av en stövel.

Inga kommentarer: