lördag 15 september 2007

Tierp - Sthlm

Helg i Stockholm, det känns skönt. Jag har nu avslutat mitt tredje avsnitt av Lyxfällan och kommer hem från Tierp med en bra magkänsla. Känns bra... mycket bra. Vi ska på pannkaksfest ikväll. Låter spännande. Pannkakor och vin. Det är en tillställning mest bestående av reklamfolk - de där kreatörerna ni vet. Nej... ana ingen bitterhet, för så är det inte. Jag tycker ofta bara att reklamfolk tror lite för mycket om sig själva. Att de förändrar världen med sina "kreativa" och "nyskapande" ideer. Allt de gör är ju bara att få folk att konsumera. Visserligen på ett underhållande sätt. Men fan alltså... jag börjar verkligen tröttna på "ICA Stig" och "Lottoanden". Vi kanske inte är mycket bättre i TV-branschen. Också ganska förutsägbara. Jag är nog bara avunsjuk på deras löner. Så är det nog... precis så är det. Inget annat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du bloggar för lite. //Jonne

Akander sa...

Alldeles för lite.
Martin

Anonym sa...

Jag inser att jag borde scanna in lite sjuka gamla bilder på dig som jag har i mina fotoalbum och maila till dig, bland annat ett fantastiskt kort på dej när du har peruk och glasögon och sitter jämte Gävle-uffe i ett försök att likna honom, eller när du står i brygga iklädd en grön plyshdräkt! Du finns med på många bilder! Obetalbart och hade passat fint i din blogg. Skön läsning.