lördag 6 oktober 2007




"Här äter Fredrik stjärt". En fantastiskt rolig mening... "Här äter Fredrik stjärt". Att bygga en mening så när man använder ord som "stjärt" och "penis" ser jag som väldigt underhållande. Man ska helst aldrig böja ord som dessa heller. Jag hoppas och tror att skribenten skrattade gott framför sin laptop,
- här äter Fredrik stjärt, ha ha ha. Eller är det bara jag som är road av detta?

Jag passade även på att slå upp "stjärt" i ett korsordslexikon. Dessa alternativ ger kryssakuten.se:

Deltastjärtparti, avloppsstjärt, duvstjärt, stjärtblock, stjärtflottör,stjärtroderpedal och stjärtkärra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja att inte gå upp alls låter väl som et jättebra lördagsnöje :) Blir söndagen likadan?

Wennberg sa...

Jag har faktiskt gått upp nu. Men jag väntade till kl.18. En bra tid tycker jag. Imorgon däremot... återstår att se