tisdag 20 november 2007

Madridresan var grym förutom...

... att jag lyckades med konststycket att bli rånad två dagar i rad. Att Sverige inte hade något att sätta emot Spanien i matchen.

Detta innebär att jag naturligtvis inte har någon mobil för tillfället. Men hoppas att mitt nya simkort kommer på onsdag eller torsdag. Skicka ett meddelande på facebook eller mail så länge.

Ni (vänner och kollegor) som vet med er att ni har hemligt nummer. Messa gärna det till mig redan nu så kan jag lägga in det när jag får mitt nya kort. Jag har kvar mitt gamla nummer.

Väl mött // Mr mugged

5 kommentarer:

rasmus sa...

Va fan. Det är ju en bedrift.

rasmus sa...

Hur gör du med fotbollen imorgon förresten? På plats eller kolla på TV?

Wille sa...

Han är på plats. Jag kör dock på tv:n... :)

Anonym sa...

Blev bara Wennberg rånad (2 ggr) och inte Wille? Hur kommer det sig? Gav sig Wennberg ut på Madrids mörkaste bakgator mitt i natten helt själv?

rasmus sa...

Inte kan de varit tillsammans iaf. För i så fall hade Wille räddat Johan!

Skall du kolla ute imorgon Wille? Slå en pling i så fall.