lördag 1 december 2007

Bra fredag

Den startade med att jag våldgästade Strix "fredagsöl". Noterade att rökrummet försvunnit och att ett nytt kök installerats. Jag gillar Strix lokaler... lite stökiga på ett bra sätt.

Jag diskuterade "frotébyxan" med Lindqvist, provade en gylfupphängningsmanick som
Frida har utvecklat med hjälp av ett gem. Jag ljög för en tjej jag aldrig träffat och blev småfull på boxvin.

Mötte upp Titan-ligan på Annakhan, drog vidare till Julia och avslutade på en stor jäkla fest vid St.Eriksplan. Lokalerna var så stora att de hade släpat in bajamajor - inomhus. Vid det här laget var bara Richard Slätt och Gustav Gelin med. Var alla andra tagit vägen vete sjutton. Klockan var kanske mycket? Någon kanske tyckte att "det är en dag imorgon också". Vem vet?

Idag är det lördag - vilket vanligtvis brukar bli en bra dag.

Inga kommentarer: