tisdag 29 januari 2008

Jo men visst!


Det här är Bengt Dahlqvist. Vissa kanske minns honom som hunk i den mossiga gamla såpan "Skilda världar". Andra kanske inte har en aning om vem det är. Jag minns honom i alla fall. Det är han som står för underhållningen i den mellanstora norrländska stad som jag spenderat de senaste två dygnen i. Nu har jag dock inte haft tid att ta del av denne karaokens gigant då jag jobbat lite för länge på kvällarna.

Har även missat "räkfrossan" och "tacoaftonen" som hotellet erbjudit av olika skäl. Ett är att vi fick bo på ett annat hotell första natten på grund av att det var fullt. Och varför var det fullt då, frågar ni? Jo... därför att gruppen Nazareth spelade första natten.

Allt slutade i alla fall med att jag och miss T fick äta på restaurang Rio. T åt pannbiff med POMMES FRITES och lingon, eftersom potatisen var slut... The end.

Och... jag är inte dryg. Jag bara redogör för de fakta som har drabbat mig de sista dagarna. Och min humor är för tillfället rätt låg.

7 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Det raderade inlägget innehöll:

Våg.
Penis.
Mage.

Nakenhet.

Jag lovar att lägga upp det igen. Så fort jag har ett nytt jobb. Folk kan tro att jag är helt sjuk i huvet annars.

Fixa ett kneg til mig på Silverback. Då kommer jag vara helt ohämmad. ;-)

Ungefär så.

/Klaus

Godiva sa...

Bengt Dahlqvist karaoke, det kallar jag lågt.

Wille sa...

Ah, men fy för i helvetet. Kom hem snarast...

Maria sa...

Det var ju tusen år sen "Skilda Världar" gick.
Lever han på det än, den där Bengt??
Iofs så levde Anna Book på "ABC" i 20 år..

Anonym sa...

Haha, bästa staden. Jag är beredd att flytta.

Peter Barlach sa...

Felstavad i linne i norrländsk karaoke-håla. Vissa borde kanske ställa äggklockan så att dom vet när 15 minuter har gått...

Maria sa...

Men du, det fanns ju massor av katter-som-ser-ut-som-Hitler-grupper. Jag sökte på det.

Man vet ju inte vilken man ska välja...