torsdag 7 februari 2008

Stånd

Läkemedelsföretaget Pfizer har gjort en undersökning som Aftonbladet skriver om idag. De har ställt sig frågan vilket som är viktigast: Storleken på penis eller hårdheten på erektionen? De tillfrågade delades upp i partigrupperingar där det visade sig att alla tyckte att en hård erektion var viktigare än storleken förutom... kristdemokraterna. De anser att storleken är viktigast. Stora slaka kukar. Jag lägger ingen värdering i resultatet. Jag funderar bara på varför?

4 kommentarer:

Godiva sa...

Neeeej.... Det där ville jag INTE veta om kristdemokrater, nu kommer jag tänka på det nästa gång jag hör eller ser någon sån på nyheterna.

Wille sa...

Helt klart dagens mest intressanta iaktagelse!

rasmus sa...

Det är också intressant att de tillfrågat 700 kvinnor OCH män om de föredrar size eller bra tryck.

Anonym sa...

Stora slaka kukar. Jag har skrattat lite för länge åt det för att det ska vara ok.

Akander