måndag 31 mars 2008

!

Jag är urusel på att uppdatera för tillfället. Jag har ingen bloggispiration för tillfället. Jag jobbar för mycket för tillfället. Jag har mycket i huvudet för tillfället. Djurgården tog tre poäng igår... vilket jag hoppas inte var en tillfällighet.

Jag vill skriva för att jag tycker det är kul och för att jag vill berätta något, hur fånigt det än må vara. Det är trist att känna tvånget att uppdatera bara för uppdaterandets skull. Det kan nog alla som bloggar hålla med om. Det ger säkert med sig om ett par dagar. Till then ;)

7 kommentarer:

Wille sa...

Vi kör uteserveringspremiär på medis imorgon så får du nog lite inspiration. Ska vi ha plats så är det antagligen lika bra att vi möts där runt lunch misstänker jag.

Anonym sa...

Tycker uteservering låter bra. Hörs om det imorrn.

Vad gäller blogguppdatering har blogg.se byggt om och flyttat runt så det har inte varit möjligt för mig att logga in och publicera nya inlägg på flera dagar. Jag som har flera bilder som måste ut. Fan.

Wille sa...

Byt till blogger william. Google kommer alltid rocka hårdare än Allers...

Mycket smidiga integrationer att hitta mellan blogger, gmail, reader, google docs, google calender o annat.

säg till om du vill ha hjälp. ;)

Peter Barlach sa...

Känn lugnet.

FinaTina sa...

Hej hej,

Eftersom du är dålig på att blogga just nu så tänkte jag utnyttja ditt forum för att länka till mitt filmprogram som jag gjorde på ZTV igår.

http://www.ztv.se/video/i353rJ_Z6

Check it out!

Wille sa...

Bra att du har börjat blogga Tina! :)

Anonym sa...

Nja, vet inte om det är så jävla bra. Får väl se om det blir något vettigt av det hela och om jag håller längden ut.

Fan va jag tänkte på er i dag. Solen sken, ölen var säkert god. Hoppas ni hade det fint.

-Tina