torsdag 24 april 2008

Min 2 veckors semester - dag 1




Bad över takåsarna i 35 graders vatten - att rekommendera

08.00 Långfrukost på Vurma, Bergsundsstrand
09.15 En härlig morgonpromenad på Södermälarstrand.
10.00 Hälsar på Tina på ZTV - tittar på när de jobbar, hehe.
11.00 Handlar två sommarjackor på Weekday
12.00 Checkar in på nybyggda Hotell Clarion Sign vid norra bantorget. Att bo på hotell i sin egen stad är mycket underskattat. Som att vara på semester, förutom att man slipper packa.
13.15 Intar deras spa på takvåningen. Solar och badar i den uppvärmda poolen. Trivs, äter frukter, läser tidningar, bränner mig.
16.45 Tina kommer från jobbet. Klipper en flaska bubbel i sviten.
19.00 Går på dramaten och ser och ser "Jungfruleken." Sista gången jag går på dramaten. Har gett stället för många chanser nu.
22.30 Middag på Aquavit.
00.00 Somnar i sviten.

En bra dag... mycket bra.

7 kommentarer:

Lagerström sa...

restaurangbesök och lyxsviter, huga huga

Anonym sa...

Det ser läskigt härligt ut! Jag ska nog också ta och hoppa i plurret :))

Anonym sa...

Avundsjuk, jag är avundsjuk/

Kaos-Anna sa...

Det låter ju fantastiskt!

Anonym sa...

Vilken livsnjutare du är! Gillar dig skarpt. Själv drar jag till New York nu. Vi ses och hörs när jag kommer hem.

puss m.

Peter Barlach sa...

Underbart! Tack för idag! (Fan det var nära extas...)

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Du är för jävla skön.

/Klaus