onsdag 2 april 2008

Oh la la

Det var sjukt trevligt igår. Jag känner mig nöjd med livet för tillfället. Har precis satt de sista speakrarna i min första Outsidersdokumentär. Jag har ätit en fantastisk pannbiff till lunch... med löksky och saltgurka. En combo värd den bäste. Solen har hittat hit. Uteserveringarna blommar ut i hela stan. Det är så härligt att se människor som kämpar i småkylan... tvingar sig att sitta ute och äta i halsduk... bara för att de kan... brottas mot den sista kylan innan den helt släpper taget. I kväll ska jag lägga upp vinterjackorna på vinden. Kanske lite tidigt, men va fan.

Jag erkänner att jag är lätt bakfull idag, det brukar bli så efter slutfester. Men bakfyllan är kreativ idag. Positiv och inte ett dugg jobbig. Nu ska jag bara finslipa på programmet. Sen drar jag till Holland och gör ett riktigt spännande reportage.

1 kommentar:

Anonym sa...

Holland? Amsterdam månne?