onsdag 14 maj 2008

"It´s all just a little bit of history repeating"

... sjöng Shirley Bassey tillsammans med Propellerheads i mitten av 90-talet. Grym låt... men håller den fortfarande?


Historien upprepar sig igen... sannerligen. Henke Larsson gör ännu en comeback. Ljungberg är skadad. Lagerbäck är lurigare än Labero. Den lille fjanten (förlåt) Franz gör den officiella EM-låten. Markoolio är med på ett hörn. Anders eller Kim? Blablabla...

Jag säger inte att jag inte gillar det (snarare tvärtom.) Jag bara säger det. Och om 24 dagar åker jag till Österrike. Det blir fint det.


3 kommentarer:

Peter Barlach sa...

Ska du på grekland-sverige? Jag ska.

Wennberg sa...

Japp. Jag och Wille! Fan va kul

FinaTina sa...

Henke Larsson!!
Trodde aldrig att han skulle tacka ja. Sjukt. History is repeating.