måndag 2 juni 2008

TRE dagar kvar till semester


Tre ynka dagar. Sedan kastar jag munskyddet... denna tråkiga illaluktande accessoar. Peder - min stiliga ljudtekniker till vänster tänker inte ta semester... inte hans grej.

Västarna som vi bär av bly för att skydda oss från strålning under operation tänker jag inte heller bära under semestern. Jag tänker ha chinos, uppkavlade jeans eller shorts. Egentligen tycker jag att det är ruggigt fult med shorts men jag måste släppa det helt enkelt. 

Vi börjar med Österrike och lite fotboll till helgen. Sedan blir det Stockholm och förmodligen lite Varberg. Jag är öppen för alla förslag - ring mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste ju följa med på bloggträffen 4 juli (se hos KaosAnna). Det blir mycket roligare än maratonen. Det lovar jag...

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Kommer du på bloggträff?

/KP

Sandra sa...

Operation, intressant! Själv hade jag tänkt bli operationssjuksköterska:-)

Kaos-Anna sa...

Ja Wennberg.
Visst kommer du!?