söndag 27 juli 2008

Mustaschförtrycket har fått ett nytt ansikte

Bilden är lånad från Aftonbladet

Jag finner det oerhört roande att folk under årets varmaste kväll, för det första sitter hemma och tittar på Rapport. För det andra retar upp sig så hårt på Rikard Palms mustasch att SVT blir nedringda av upprörda tittare. Jag är lite nyfiken på om Rikard själv tog initiativet att raka av sin mustasch mellan sändningarna, eller om hans statliga chefer tog tag i saken efter påtryckningarna av den upprörda folkmassan

3 kommentarer:

Elina sa...

haha närå, jag är ju uppväxt med gekås och därigenom van sedan barnsben så jag klarar av det bra;-D

kattenjansson sa...

Är detta verkligen sant? Alltså på riktigt sant?
Heeeelt sjukt.

Angelica sa...

I artikeln gillade jag framför allt uttalandet från Svenska mustaschförbundet (eller vad de nu hette). Ha ha. Kollade statistiken på jobbet och den här artikeln var väl-klickad...