lördag 25 augusti 2007

Big apple

Det är ett medvetet val, att Hoffmanbilden är min profilbild. Jag tycker att det är fasansfullt töntigt att posa med kändisar. Men fööö faan. Jag dricker drinkar... pratar poker och film med Philip Seymore Hoffman i New York. MÄRK - JAG DRICKER DRINKAR... PRATAR POKER OCH FILM MED PHILIP SEYMORE HOFFMAN I NEW YORK. Jag dricker inte drink med Mikael Nyqvist, Peter Haber eller Björn Kellman (jag vill kräkas på Björn). Än en gång... - Jag drinkar med Hoffman. Det är stort tycker jag. Du får tycka vad fan du vill... Men just där, just då var jag levande. Full av respekt till en aktör som jag tycker väldigt mycket om. Happiness........ vilken film.

3 kommentarer:

Akander sa...

Det här inlägget och det förra vittnar om att ngt stort är i antågande. Briljanta man.

Anonym sa...

jag är FÖR att posera med kändisar. tycker det tyder på självdistans. Men, jag skulle hellre dricka drinka och prata film med PSH.
Trevligt inlägg där innan Martins.
hahahahahah
alltså bör vi vara försiktigta med att änvända engelska titlar på våra inläggg...
// tesso

CiNEZiLLA sa...

Jag skulle gärna posa med dig Johan.
Men kanske inte drinka, då skulle det nog bara gå åt helvete igen.

J.;)