lördag 25 augusti 2007

...

Idag är det lördag... känns som söndag. Solen lyser... det pratas det gärna om... vädersnack... guuud vad upplyftande... grannarna pratar strunt och fikar på innergården... dom är käcka... jag hatar tjenixengrannar... grannen ovanför gnäller när vi bjuder upp till dans... jälla skit... jag har bananflugor i köket... äckligt jälla djur... meningslöst djur... flugan överlag är jälla trist... jag slår gärna ihjäl flugor... dödar dom... mördar... tar min kvällstidning och drämmer till så att fluginälvorna kletas ut på väggen... mycket vitt i en död flugkropp... inte så mycket blod... jag är 33 år... uttråkad... halvfet... tycker om att äta, bajsa och titta på film... jag är rätt vanlig... elitist... skrattar gärna högt åt svennebanan... även om jag är svennegurka... jag gillar korv... bigbite... korvjävul... en stav fylld med kött inlindad i tarm... faan va gott... korv... matens kön... en stor fet choritzo... tjock och blank som en...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ändra livsstil. Banta, motionera bli smärt och du kommer inte längre att känna dig uttråkad