måndag 6 augusti 2007

Bonde är klart!!

Och det har varit en sjuhelvetes resa. Kul som fan, jobbigt som fan och en massa annat fan. Vi har varit i Värmland - Sveriges rövhål. Och i Dalarna, som var väldigt vackert, men invaderat av en massa äckliga raggare i en HEL vecka, vilket sinkade oss när vi skulle mellan gården och hotellet. Jag är så trött på alla gamla äckliga bilar som vägrar köra snabbare än typ 20. Inte mycket katalysatorer där inte.

Saker Jonne totaldissade under veckan i Tällberg:

- Golf
- Trav
- Tandemcyklar och tandemcyklister
- Raggare

Sista inspelningsdagen. Vi skulle snart knyta ihop sista programmet. Det var spänning i luften. Inspelningen skedde i skogen. Redaktören ringer. "Kan jag ha mina loafers på mig i skogen?" Väldigt mycket Jonas... väldigt mycket. En sida jag älskar hos honom.

I morgon börjar jag mitt nya jobb. Ett populärt program om ekonomi. Tvära kast!

Inga kommentarer: