måndag 6 augusti 2007

Mat

Jag vill ha mat. Jag har börjat äta nyttigt. Mest sallad och bönor efter allt skräp jag har stoppat i mig när jag har jobbat på andra orter och bott på hotell. Jag kan bara inte bli mätt på sallad. En tom mättnadskänsla som aldrig tillfredställer som exempelvis en kraftig Azteka gör. Samtidigt sitter jag i soffan och ser en skitklubb från Göteborg spela 1-1 mot DIF. Dålig fotboll, hunger, Tina bortrest. Vad göra? Kanske skulle man titta på sommartorpet? Ernst ska laga sushi tillsammans med Mark Levengood ikväll. Låter ju som en höjdare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Antar att din karaktär höll dig kvar i soffan. Ernst utsöndrar inga hungerkänslor. Lycka till.....

Anonym sa...

Så sund du låter. Önskar jag också kunde.

Wennberg sa...

Karaktär saknas för det mesta. Ernst kanske är en bidragande orsak... vad vet jag.

Figges Blogg sa...

avanti.