måndag 22 oktober 2007

Tillfälligt inlägg, eller inte.

Ikväll gäller det - på riktigt. Efter Kalmars klättring igår är det bara vinst som gäller. De kommer att bli spännande hemma hos mig ikväll. Sju gamla djurgårdsvänner... och Sundsten den gamle vänsteryttern ser spektaklet tillsammans.

Sundsten... Jag ser redan framför mig hur han sitter där på hörnet i soffan, ensam i sin halmstadshalsduk och mummlar.
- Näe, kom igen nu Halmstad... kuuuken vad gör ni...

Förlorar DIF tar jag bort det här inlägget och låtsas som att det aldrig hänt. För låtsas man något tillräckligt mycket är det så, punkt. Men jag behöver nog inte känna oro. För Halmstad - Hallands stolthet från sveriges framstjärt ska vi ju äta upp... 0-2 blir det, så det så.

2 kommentarer:

Figges Blogg sa...

Nu åker tåget.

Anonym sa...

Fan att IFK fick det där målet, den kan inte ha varit inne. Men det är väl bara att köra över BP med typ 6-0 nu

//Wenn