fredag 28 december 2007

Pre-nyår

Julen är nu officiellt slut för mig. Jag är mätt... såå jävla mätt. Jag har även hunnit med att fylla år och ha namnsdag under mellandagarna vilket inte har gjort mitt matintag mindre. Födelsedagen innebar förutom julmaten en faslig massa smörgåstårta.

Idag startar mitt pre-nyår (s.k. mellandagar är ju bara en transportsträcka till något bättre) vilket innebär säsongsavslutning på Julia för min del. Spännande och se vad Pyl och Virtanen har att bjuda på idag.

3 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Kul. Du såg att de flyttat till SpyBar idag va? ;-)

Hade jag inte haft ungarna ensam idag så hade jag nog fan tittat förbi jag med. Men, men.. sånt är livet.

.:kp:.

Petra sa...

Grattis i efterskott! :D