tisdag 19 februari 2008

Att roa sig med under en flygtur.


Efter en inspelning i mörkaste norrland:

I verkligheten sitter Mathias och Charlie och tittar på den norska vesionen av lyxfällan (luksusfellen) och jämför sina norska motsvarigheter av sig själva... med sig själva. De tittar även på ett tv-program om "rymdgubbar".

I min fantasi tittar Mathias och Charlie på porrfilm, grov porrfilm, med volym på. Om ett tag kommer flygvärdinnan förbi och frågar om de vill ha kaffe eller te. Då vänder sig Mathias mot henne, ler med ena mungipan och blinkar med vänsterögat
- Du har inget annat att bjuda på, viskar han.

Så uttråkad var jag

5 kommentarer:

Louise sa...

Hahaha. Det här var roligt. Och fan vad snygg han är. Charlie. ;)

Maria sa...

Jag hade tyckt det var ännu roligare om ingen verkade bry sig. Om de satt där med hög volym på filmen och både de och flygvärdinnan snackade på som vanligt..

Men det är min fantasi det, nu var det ju din det här handlade om..

Wennberg sa...

Har du stängt ner din blogg Maria?

Maria sa...

Japp.
Det var såhär; min mamma har, trots sin ålder msn, hon mailar sina barn stup i kvarten, surfar runt på nätet och läser bloggar. Det är jättekul.

Men hon läste min blogg varje dag. Och jag fixade inte det. Jag kunde inte skriva vad jag ville kändes det som. Mamma är ju alltid mamma..
Och jag vill inte att hon fullt ut ska veta vad som rör sig i mitt huvud, faktiskt!

Så vi får se om jag tar upp bloggandet, utan mammas vetskap.
Låter det som en löjlig anledning?
Så var det iallafall.

Maria sa...

Förresten, vilken av alla de där katt-grupperna på facebook ska man välja egentligen? Jag har inte lyckats välja ännu..
Man vill ju inte välja fel och stå där med skägget i brevlådan sen, liksom.