söndag 17 februari 2008

Morgondialog om melodifestivalen

Tina: Så bröderna Rongedal gick vidare direkt!
Jag: Vadå?
Tina: Ja... bröderna Rongedal gick vidare till globen.
Jag: Vad hette han sa du? Vadå?
Tina: Rongedal, de där bröderna som ser likadana ut, som var med i ett annat tv-program, typ på spåret.
Jag: Jaha... eller jag har ingen aning. Du menar inte allsång?
Tina: Det kanske det var. Dom ser i alla fall likadana ut... och har glasögon.
Jag: Ingen aning... Vad hette dom sa du?
Tina: Bröderna Rongedal.
Jag: Jaha.



Expressen väljer att lägga fokus på brödernas öron. Ehh...

3 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

"Så ska det låta" var det. Jag var pressansvarig för programmet närdom var med. ;-)

/Klaus

Huskorset sa...

Den ene hade en skäggvårta på kinden. Det tyckte jag var intressant, för det har jag med.

Anonym sa...

Där är ju Magnus öra. Jag har letat en hel del ska jag säga.