onsdag 27 februari 2008

Dolly min vän


Jag har i och för sig inte ätit på denna eminenta restaurang ännu, utan bara smakat av barens läckerheter. Måste ändå buga för Dollys fantastiska attityd. När de utgår från att mata i sig ett kilo kött är "respektingivande" kan jag inte annat än att kapitulera inför detta köttharem. Dolly kittlar verkligen min crapfoodtarm. Kött, kött, kött i stora lass, dränkta i onyttiga såser feta som motorolja. jag kan inget annat än buga.

- Dolly... jag kommer tillbaka, det kan du räkna med. Hungrig och härlig

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad trevligt. Att kunna äta mycket kött är en underskattad konst. Mest kött åt jag i Amsterdam på ett argentinskt steakhouse. De hade bara typ 500g som störst på menyn. Då frågade jag om det inte gick att få större. Servitören log åt mig och sa typ "jodå, vänta lite bara så ordnar jag det". En stund senare kom han in med en mycket stor köttbit, bra många gram över 500. Närmare 800 skulle jag gissa. Det var en fin stund.