torsdag 20 mars 2008

Drömtydare någon?

I natt drömde jag att Klaus hälsade på mig ute på landet. Jag bodde i ett hus med en fantastisk vind med takbjälkar och grejer. Vi satt och pratade i en hörnsoffa. Klaus visade bilder på jättemaneter och andra blötdjur. Maneten han höll upp i sina händer var stor som ett traktordäck. Han hade bilder på jättestora fiskar som han hade fotograferat under sina resor. Det var otroligt intressant att få ta del av hans kunskaper om jättefiskar och maneter. Eftersom vi aldrig har träffats känns det skruvat att ha en bild av Klaus som ett marint orakel.

3 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Skumt.
Jag hade själv en liknande upplevelse i natt. ;-)

/Klaus

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Glömde länken.

http://beiersdorfbloggen.blogspot.com/2008/03/bltdjur.html

/Klaus

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Ingen reaktion? Men du hajjade min metahumor va? Eller? Jag var ju så jävla nöjd med mitt skämt.