lördag 8 mars 2008

Post-it-fest på Sjukhuset-redaktionen.


Och själv har jag bindesträcks-fest.

8 kommentarer:

Huskorset sa...

Trevligt med sällskap som skiljeteckenmissbrukare. Min åkomma är parentes-eksem.
"-fest" låter positivt och bra.

Peter Barlach sa...

Bravo!

Youngmountain sa...

Finns det någon sorts logik med hur lapparna är uppsatta? Känns som ett iq-test som jag får oerhört underkänt på.

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Den enda tanken jag tänker är..

ATCH-JO!

/Klaus

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Youngmountain sa...

A serious case om tomfoolery...

Anonym sa...

Bindesträck?

Bindestreck med e stavas det väl?

Eller har jag missat ngt?

Språkpolisen

Wennberg sa...

Ajajaj, en språkpolis! Jag ska skärpa mig... jag lovar.