onsdag 18 juni 2008

Onsdag 18 Juni 2008

Idag gläds jag över att:

Det snart är midsommar.
Vi snart är i kvartsfinal.
Någon uppfann köttfärs.
Så många (medborgare) står upp mot FRA lagen.
Kärlek finns.
Jag har många fina vänner.
Kleerup passar utmärkt som "klä på mig efter duschen" musik

Idag stör jag mig på att:

Det snart är midsommar och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Ryssarna går till kvartsfinal.
Vissa (politiker) fan inte vågar stå upprätt mot FRA förslaget.
Kärlek finns.
Att min nya granne spelar trumpet.
Att Patrik Isaksson släpper en samlingsskiva med namnet "en snäll mans bekännelse."

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, just det. Midsommar. Vad fan händer?

Anonym sa...

Trumpet? Varför trumpet? Stackars...


Cami

Anonym sa...

Patrik måste ju skaffa en PR-konsult. Och bota sin förkylning.

Angelica sa...

Trumpet! Jag tycker uppriktigt synd om dig. Min förra granne spelade fiol. Det var en plåga. Vet inte vad som är värst faktiskt. Hoppas personen flyttar snart.

FinaTina sa...

kärlek finns

Anonym sa...

Front mot Patrik Isaksson, Facebook :)