söndag 15 juni 2008

Eller?



11 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

...inte?

Anonym sa...

Tröst...

Godiva sa...

Har folk inga jobb eller?

FinaTina sa...

Han kanske är livet men han är ju inte i livet i alla fall. Han dog för våra synders skull. Så Johan, tänk nu efter innan du typ svär eller har begärelser till din nästas tjänare eller tjänarinna. Han dog för dig.

Wennberg sa...

Tina: Jag lade nyss till "Ibra" på religious views på mitt facebook konto. Det är nog det närmsta Jesus jag har kommit senaste veckan.

Godiva: Nej, folk har inga jobb. Det är bara att försöka ta sig fram mitt i stan, MITT PÅ DAGEN vilken jävla vardag som helst så flanerar alla runt med en jävla mjukglass i handen... FULLT av folk. Så nej, det har de inte.

Anonym sa...

Signifikant för västvärlden idag väl att många har konverterat från kristendom till internet eller ironi eller miljö eller matlagning.

Men en levande gud måste de flesta ha...

Angelica sa...

Underbar skylt. Sverige börjar bli mer och mer som USA. God Save Sweden!

Angelica sa...

Jag gillar verkligen din blogg förresten så jag komemr att återkomma. Kul med mycket foton!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Nej.
Det.
Är.
Han.
Inte.

Figges Blogg sa...

Signifikant är det nya EQ.

Wennberg sa...

Tack Angelica!