tisdag 26 augusti 2008

Träffade en tysk katt utanför jobbet idag.



12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar inte. Hitler var ju österrikare.

Kennet Armsvett

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Han kommer nog från den tyska staden Heil.

Det tror jag i alla fall.

/Klaus

kattenjansson sa...

Fantastiskt. Den ser evil ut.
Jag gillar inte katter, katt som jag är. Och allergiker.
Denna ger mig vatten på köttkvarnen.

Anonym sa...

He's alive, he's alive!

Anonym sa...

Skicka in bilden till: www.catsthatlooklikehitler.com

Mycket bra bild för övrigt.

Godiva sa...

Typiskt rolig rubrik som jag inte fattar först... vadå tysk katt? En raskatt? Sen skrattar jag jävligt länge å andra sidan ; -)

Och att det finns en site som catsthatlookliktehitler...

Och att det finns folk som ser en mustaschkatt på gatan och tänker...

Det är bara ens fantasi som begränsar hur roligt man har.

Anonym sa...

Det kusliga är dessutom kroppen... vilken kropp?!?!?!

Huskorset sa...

Hahaha!

Söderberg sa...

he he

Peter Barlach sa...

Morrhår och Hitler

Angelica sa...

Moa ha ha!!!!!

Anonym sa...

Helt underbart! Hahaha