fredag 24 augusti 2007

Williams kylskåp...


Sylt, tacosås, keso och alkohol.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jättekonstigt. jag är glad att det inte är mitt kylskåp fast å andra sidan så är väl jag kung över vad som finns hos mig och han kung där. kanske är det så att man väljer vad man vill leva med. keso och tacosås känns beige. öl och sylt är gott men jag saknar ost, smörgåsgurka, lök, en bit parmasan, mjölk är inte förkastligt, soya smakar gott i munnen, kalvfond är the shit i vissa rätter, äpplen är alltid fräscht, färskpressad apelsinjos mmm. får jag välja så gärna mörk chokladmousse. herrejösses, där är jag kung vilken dag som helst. william gå hem.

Anonym sa...

Vilken ohyggligt tråkig kommentar.
PS. Mjölk är förkastligt.

Anonym sa...

Vem har förresten äpplen i kylen..? Det isar ju i tänderna när man biter i dem